poniedziałek, 25 marca 2013

W oczekiwaniu na Wielkanoc i Wiosnę

W tym wpisie skupię się na domu, bo o tym co widać i czuć na zewnątrz to szkoda słów…Dobrze, że Słonko chociaż przyświeca, to podnosi morale;)


Mój blog nie bez przyczyny nosi nazwę „SELEDYNOWY SŁOŃ”. Ostatnimi czasy stałam się wielką fanką niebieskiego i pokrewnych, tj. turkusu i seledynu. Zaczęło się przed narodzinami Roberta, kiedy to namiętnie kolekcjonowałam noworodkową wyprawkę. W tejże wyprawce ze względu na domniemaną płeć przyszłego potomka dominował kolor niebieski.  Mniej więcej w tym samym czasie uzmysłowiłam sobie, że kocham turkusy, co przejawiało się głównie w mojej garderobie. Potem przyszedł czas na zmiany w domu. Znudzona czerwonymi dodatkami długo poszukiwałam odpowiedniego koloru.  W końcu zdecydowałam się na ulubiony turkus, na tym kolorze jednak nie poprzestałam. Będąc w Almi Decor zauroczyłam się w seledynowym słoniu, co musiało się skończyć  jego zakupem.  Gdy myślałam nad nazwą bloga spojrzałam na tegoż słonia i EUREKA! Nazwa gotowa! Słoń wprowadził do mojego mieszkania kolor seledynowy, był zatem zwiastunem zmian. Blog też miał być początkiem czegoś nowego…:)



Jak widać na zdjęciach na dobre zagościły u mnie turkusy i seledyny.  Z tęsknoty za wiosną od dłuższego czasu pomieszkują tulipany, ostatnio zadomowił się również hiacynt, a wczoraj zaprosiliśmy święconą palemkę.





  • napis "Home" i seledynową filiżankę zakupiłam w internetowej galerii "Brocante" (brocante.pl). Można tam dostać naprawdę piękne perełki (Handmade)
  • miska i wieszczek - Home&you
  • świecące kulki na oknie - http://www.cottonballlights.pl
Życzę wszystkim spokojnego i słonecznego oczekiwania na Wielkanoc! U mnie czas po Świętach zapowiada się pracowicie, ponieważ w czerwcu mam egzamin i obronę pracy dyplomowej.

Ahoj!


4 komentarze:

  1. U Ciebie ten kolor podoba mi się wyjątkowo bardzo.
    Piękny słoń i piękna nazwa bloga.
    Pozdrawiam i życzę mnóstwa inspiracji i natchnienia do blogowania.
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że kolorek Ci podoba:)Dziękuję za pozytywne myśli:)

      Usuń
  2. Dziekuje za odwiedziny:)Podoba mi sie tutaj,bede zaglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dziękuję za odwiedziny i cieszę się, że się podoba:)

    OdpowiedzUsuń