czwartek, 4 grudnia 2014

Początek Adwentu

W tym roku mimo dwójki maluchów jestem jakoś bardziej zorganizowana…Pierwszego grudnia ruszyłam ze świątecznymi porządkami i mam zamiar realizować plan "codziennie po trochu". Udało mi się też przygotować kalendarz adwentowy dla naszego przedszkolaka. Robert po wstaniu skwitował kalendarz gromkim:"O Boże!". No w końcu to kalendarz adwentowy, więc trzeba mu wybaczyć:) Kalendarz wykonałam obwiązując zgięty w kształcie kółka drut sztucznymi gałązkami świerkowymi. Dokupiłam 24 małe kopertki w białym i czerwonym kolorze. Zadania dopisuję na bieżąco.  Kalendarz jest też dobrą okazją do nauki liczb. Na każdy dzień napisany jest jakiś komplement dotyczący Roberta (coś co mu dobrze wychodzi lub po prostu miłe słowo).
1.12.  Robercik napisał swój pierwszy list do św. Mikołaja i dumnie poszedł z tatą na pocztę, nakleił znaczek i wrzucił do skrzynki. Dziś ma za zadanie nauczyć się takiego oto wierszyka (zobaczymy jak mu to pójdzie):

"Święty z niespodziankami" 

Idzie dobry święty , 
Uśmiecha się w koło, 
Grzecznym dzieciom biją 
serduszka wesoło. 
Niesie w dużym worku 
Słodyczy bez liku, 
Pełno dzisiaj wszędzie 
Radości i krzyku. 










Małe Mikołajki pozdrawiają i życzą owocnych przygotowań adwentowych!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz