niedziela, 15 czerwca 2014

7.06.2014

Już od tygodnia jest z nami...

nasz drugi wyczekany synek.

Nasz mały cud przyszedł na świat 7.06, ważył  2750 g i mierzył sobie 51 cm. Mimo, że to moje drugie dziecko, zaskoczona byłam, że jest taki maleńki.  Tak jak sobie wymarzyłam, poród był całkowicie naturalny, trwał tylko 3 godzinki, obyło się bez skalpela i zbędnej farmakologii. Tatuś odciął pępowinę a synek przeleżał mi na brzuszku bite dwie godziny. Bez problemów poradził sobie także ze ssaniem piersi.
Całe dwa tygodnie przed porodem przeleżałam w szpitalu, ale warto było cierpliwie poczekać na naszą Kruszynkę.

Pozdrawiamy całą rodzinką!!!





2 komentarze:

  1. Serdeczne gratulacje! Kacperek jest prześliczny! Niech rośnie zdrowo i szczęśliwie!
    Pozdrawiamy i zapraszamy w wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest pięęęękny! Bardzo jestem dumna z mojego nowego wnusia!.
    I oczywiście ze starszego, Robercika, który jest mądry i i kochany. Niech nam się obaj chowają zdrowo!!
    Babcia Dorotka

    OdpowiedzUsuń